lördag 29 mars 2008

Körslaget


Inget är som att sjunga i kör. Då övar man i mars det man skall sjunga 13 december. Har på fm övat Bachs juloratorium för första gången. Jag satt mest och gapade som en fisk på torra land. Det var lite svårt på sina ställen. Det är nu som Cyberbass träder in, sajten där jag kan öva min egen stämma. Vad skulle vi göra utan Internet?

Detta med Wikipedia var ju minst sagt lite omständligt. Min vana trogen läste jag inte så noga hur jag skulle göra för att skriva en artikel. När jag gick in för att kolla mitt inlägg, stod det med stora bokstäver att min sida behövde "Wikifieras". Dvs jag hade inte länkat som jag skulle och hade ingen rubrik mm. Nu har jag ändrat massor av gånger och det tycks ha gått vägen. Men se, någon bild blev det inte. Den bild från Flickr som jag tänkt använda mig av var copyrightskyddad. Då får det vara.
Min feed från BADA blev forskningsrapporterna från BHS. Kan ju vara bra att hänga med i vad som skrivs, möjligen....ev....

Inga kommentarer: