söndag 9 mars 2008

Bilder, bilder, bilder

Nu har jag försökt rätt länge att få ett bildspel på sidan, men inte lyckats. Vore oändligt tacksam om jag kunde få hjälp med detta. Dessutom måste bilden i rubriken göras något med. Den är för stor...
För övrigt har jag lagt in en länklista på trevliga sajter, tex Cyberbass. Den sidan är en ovärderlig hjälp för alla som vill träna körstämmor till verk som Händels Messias eller Mozarts Requiem.

Blommor och katter kan man aldrig få nog av. Det man möjligen kan få nog av är att försöka sig på en halvmara vid min ålder. Flåset känns rätt ok, det är knäna som protesterar å det vildaste efter en träningsrunda. Får se hur jag skall lösa detta dilemma.

Lyssna gärna på en favorit, Imogen Heap. Tack för tipset, Katharina.

1 kommentar:

Kristallena sa...

Bra sida Cyberbass om än lite rörig. Tack för tipset! Jag längtar efter att kunna få tid att sjunga i kör igen.