onsdag 16 april 2008

Orka

Nu har jag lagt in ett litet fjuttigt moln på min blogg. Möjligen kan det bli större så småningom, men inte just nu för jag ORKAR inte. Hela dagen har jag surrat runt som en duracell-kanin, så nu är det dags att trycka på paus. Att trixa ihop sitt moln var väl inte så svårt, men det sista satt jag och grubblade på hur jag skulle få in det i bloggen. Då upptäckte jag manualen längst ner på kursmomentssidan. Det gäller att läsa ordentligt innan man skrider till verket. Jag gillar iallafall layouten på Del.icio.us. Det ser snyggt ut!

1 kommentar:

Kristallena sa...

Inte dåligt Karin! Jag känner att jag har lagt av helt just nu när det gäller nyheter med bloggen. Jag hinner helt enkelt inte. Jag hade inte tålamod att sitta med det. Jag fick till någon liten halvdan bara...

Det är ju bra om du känner dig som en Duracell-kanin nu när du har så mycket att göra. Var rädd om dig bara så inte batteriet blir urladdat.